Chirurgia
stomatologiczna

Bez bólu, stresu i wątpliwości — przekonaj się, jak działamy.

W klinice dbamy przede wszystkim o Twoje zdrowie i komfort podczas wizyty.

Wiemy, że czasami nawet rutynowy zabieg może być źródłem sporego stresu. Dlatego podczas jakichkolwiek procesów działamy delikatnie i dokładnie, aby zapewnić Ci maksymalne bezpieczeństwo.

W przypadku zastosowania znieczulenia dobieramy dawkę, biorąc pod uwagę Twój stan zdrowia oraz wiek. Usuwanie zębów, które nie pozostawi po sobie przykrych wspomnień? U nas to możliwe!
Chirurgia stomatologiczna

Ekstrakcja to jeden z podstawowych zabiegów, który wykonujemy na zębach, których już nie da się uratować.

Powodów takiej sytuacji może być mnóstwo — nieodpowiednia higiena jamy ustnej, infekcje lub próchnica. Czasami powodem usunięcia zęba jest sposób jego wyrastania — zwłaszcza wtedy, gdy nie mieści się już w ustach.

Zastanawiasz się, dlaczego precyzyjne usuwanie zębów jest tak niezwykle ważne? Głównie z tego powodu, że zaraz po ekstrakcji w miejscu ubytku możemy umieścić implant, który idealnie wypełni przestrzeń międzyzębową i zapobiegnie zmianom w rozstawie pozostałych zębów. Dodatkowo uzupełnienie braków zapobiega zanikom kości, czy też innym dolegliwościom, które z czasem mogą pogorszyć
Chirurgia stomatologiczna

Rozpierający ból, opuchlizna i szczękościsk utrudniają codzienne funkcjonowanie?

Nic w dziwnego, że masz już dość. Do naszej kliniki najczęściej zgłaszają się pacjenci, którzy doświadczają właśnie wyrzynania się ósemek lub ich zatrzymania. W wielu przypadkach taka sytuacja wiąże się nie tylko z bólem — ale również ograniczeniem w codziennej pracy, funkcjonowaniu, czy też pogorszeniem samopoczucia.

Zastanawiasz się, czy Twój przypadek nie jest zbyt skomplikowany?

Nie musisz się tego obawiać. W naszej codziennej pracy spotykamy różne przypadki — od klasycznego usuwania zębów mądrości, ekstrakcji poziomo leżących zębów, aż po radzenie sobie ze złamanymi korzeniami. Zobacz, jakie jeszcze zabiegi wykonujemy w ramach pozostałych dziedzin stomatologii.

Podnoszenie zatoki szczękowej

U niektórych pacjentów dochodzi do zaniku kości od strony zatoki szczękowej, co uniemożliwia prawidłowe wszczepienie implantu zębowego. Aby to naprawić, wykonujemy zabieg podniesienia dna zatoki, a następnie uzupełniamy przestrzeń materiałem kościozastępczym.

Bone splitting

Splitting wykonujemy u pacjentów, którzy przez zbyt wąski wyrostek zębodołowy nie mogą mieć wszczepionego implantu. Podczas zabiegu nacinamy grzbiet wyrostka, poszerzamy, wprowadzamy implanty, a następnie uzupełniamy puste przestrzenie materiałem kościozastępczym.

Resekcja korzenia

Pomimo wielu starań czasami nawet perfekcyjne leczenie kanałowe nie wystarczy, aby uratować ząb. W przypadku zmian zapalnych w obrębie kości konieczne jest wycięcie nie tylko źródła problemu (np. torbieli), ale również zainfekowanego korzenia zęba.

Przeszczepy tkanki łącznej

Zabiegi estetyki różowej, które mają na celu przywrócenie naturalnego wyglądu dziąseł. Wykonujemy je rutynowo podczas wprowadzania implantów przednich zębów, aby zapewnić pacjentom idealny uśmiech.

Pokrycie recesji dziąsłowych

Recesje dziąsłowe, czyli odsłonięte szyjki zębowe to sytuacja, z którą zmaga się wielu pacjentów. Podczas zabiegu staramy się, aby ponowne pokrycie przyniosło jak najbardziej naturalne efekty.

Estetyczne wydłużenie koron zębów

Jeżeli po wizualizacji w Digital Smile Design lub analizie estetycznej twarzy okazuje się, że musimy bardziej wyeksponować zęby — wykonujemy estetyczne wydłużenie koron. Dzięki temu osiągamy harmonijny z twarzą efekt, który dodatkowo podkreśla urodę pacjenta.

Chirurgia stomatologiczna

Chirurgia stomatologiczna w Przeźmierowie – bez bólu i bez stresu!

Jeśli chodzi o chirurgiczne usuwanie ósemek w Przeźmierowie – Twój komfort jest na szczycie naszej listy priorytetów. Chirurgia szczękowo-twarzowa wymaga wielu dodatkowych lat szkolenia w zakresie chirurgii i anestezjologii – w klinice Badeya znajdziesz takich specjalistów. Ciepłe, życzliwe podejście naszych stomatologów, dbałość o szczegóły i umiejętność sprawienia, by pacjenci czuli się bezpiecznie i komfortowo, sprawiają, że realizowane przez nas chirurgia stomatologiczna w Przeźmierowie wyróżnia się na tle innych praktyk.

Usuwanie zęba Przeźmierowo – zadbamy o Twój komfort!

Chociaż zawsze staramy się zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby zachować naturalne uzębienie – czasem usuwanie zębów w Przeźmierowie jest koniecznością.

Kiedy ekstrakcja zęba może być najlepszym rozwiązaniem?

poważne uszkodzenie,

agresywna infekcja,

pęknięcie/złamanie.

Jeśli nam zaufasz i postawisz na usuwanie zęba w Przeźmierowie w naszym gabinecie – odkryjesz, że nawet tak wymagająca ekstrakcja, jak ta związana z zębami mądrości – nie musimy wiązać się z bólem i strachem. U nas w Klinice wierzymy w tradycyjne wartości, takie jak doskonała obsługa, czy indywidualne podejście do pacjenta zawsze w przyjaznej i swobodnej atmosferze.

Chirurgiczne usuwanie ósemek Przeźmierowo – skutecznie i bezpiecznie

Usuwanie zębów mądrości to powszechna operacja jamy ustnej, którą wykonujemy w naszej praktyce stomatologicznej na co dzień. Jednak nie mamy jednego, gotowego scenariusza na każde chirurgiczne usuwanie ósemek w Przeźmierowie. Uważamy, że wszystkie ekstrakcje zębów mądrości powinny być oceniane indywidualnie, ponieważ nie wszystkie osoby wymagają usunięcia trzeciego zęba trzonowego. Czasem dłutowanie ósemek w Przeźmierowie jest wszystkim, co wymagane dla zdrowia jamy ustnej danego pacjenta.

Zapraszamy na kompleksowe konsultacje, aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Nasi doświadczeni dentyści w klinice Badeya – zawsze stawiają Twój komfort i bezpieczeństwo na miejscu pierwszym. Jeśli to konieczne – odpowiednie leki uspokajające i znieczulające pozwalają nam zrealizować ekstrakcję w skuteczny i delikatny sposób. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!