Implantologia
stomatologiczna

W trosce o piękno, zdrowie i kondycję całej jamy ustnej.

W klinice Badeya uświadamiamy i edukujemy, jak ważne jest prawidłowe dbanie o stan jamy ustnej i uzębienia — zwłaszcza po ekstrakcji. W wielu przypadkach zastosowanie implantów pozwala zapobiec przykrym skutkom ubocznym, takim jak np. zanik tkanki kostnej, czy nawet asymetria twarzy!

Jako specjaliści implantologii wykorzystujemy naszą wiedzę, doświadczenie oraz nowoczesne technologie, aby Twoje wymarzone efekty zamienić w rzeczywistość.

Implantologia stomatologiczna

Wiesz, że aż 99% naszych zabiegów kończy się sukcesem? Zobacz, co za tym stoi.

Implantologia stomatologiczna

Skrupulatna diagnostyka cyfrowa, która pozwala na dokładnie określenie możliwości implantologicznych i ustalenie planu zabiegu

Implantologia stomatologiczna

Zaawansowane obrazowanie aparatem tomograficznym CBCT, aby dokładnie poznać strukturę tkanki kostnej i bezpiecznie przeprowadzić zabieg

Implantologia stomatologiczna

Stosowanie wyłącznie sprawdzonych i jak najmniej inwazyjnych metod leczenia implantologicznego na podstawie najnowszych badań, odkryć i statystyk

Implantologia stomatologiczna

Dostęp do ponad 2000 różnych implantów wysokiej jakości od sprawdzonych dostawców z Niemiec, Szwajcarii, Korei i USA

Implantologia stomatologiczna

Spersonalizowane dobieranie implantów do warunków kostnych pacjenta oraz małoinwazyjna implantologia pozwalająca przejść zabiegi bez bólu i stresu

Implantologia stomatologiczna

Regularne kontrole i stała opieka specjalistów, aby zachować zachwycające efekty zabiegów na lata.

Implantologia stomatologiczna

Współczesne implanty wykonywane są z tytanu, czyli materiału biokompatybilnego z ludzką tkanką kostną.

Dzięki temu z powodzeniem można je stosować jako uzupełnienie braków zębowych niemal w każdym przypadku.

Implanty składają się z dwóch części.

Pierwsza z nich, czyli podstawa — to śruba, która zostaje wszczepiona do kości. Po pewnym czasie na skutek osteointegracji zrasta się z tkanką kostną, tworząc stabilną „konstrukcję”. Druga część implantu to korona protetyczna, znajdująca się nad dziąsłem. Wygląda niemal tak samo jak naturalny ząb i charakteryzuje się podobną funkcjonalnością. Dzięki temu bez obaw możesz gryźć i przeżuwać ulubione pokarmy takie jak np. orzechy!

Pojedyncze braki zębowe?
Wystarczy jedna wizyta!

W przypadku nieskomplikowanych i pojedynczych braków zębowych najlepszym rozwiązaniem jest wszczepienie implantu, a następnie założenie korony pełnoceramicznej. Podczas wizyty bazujemy na technologii cyfrowej, która pozwala na natychmiastowe zaprojektowanie i wykonanie wypełnienia. Cały proces wszczepiania implantu zajmuje około godziny. Tylko tyle wystarczy, aby pacjent odzyskał swój uśmiech i pewność siebie!

Niezawodna metoda przy wielu brakach w uzębieniu

Szukasz skutecznego sposobu, na przywrócenie pięknego i zdrowego uśmiechu bez ruchomych protez? Chcesz uporać się z wieloma brakami, które zabierają Twoją pewność siebie? Sprawdź, na czym polega nowoczesna metoda protezy na 4 lub 6 implantach!

proteza-all-on-4

All on 4

Zapomnij o dyskomforcie i innych zmartwieniach związanych z protezami ruchomymi. Postaw na metodę All on 4 – czyli szybkie zastąpienie braków zębowych stałą protezą osadzoną na implantach.

Obecnie jest to najlepsze dostępne rozwiązanie na rynku, które znacząco podnosi komfort życia, jedzenia, a także mówienia u pacjentów. Dzięki technologii cyfrowej i zaawansowanej koncepcji All on 4 w jeden dzień możemy stworzyć nowe, stałe zęby, które wyglądają i funkcjonują zupełnie jak naturalne. Protezy osadzamy na czterech wszczepach przy pomocy specjalnych zatrzasków, zapewniających maksymalną stabilność.

proteza-all-on-6

All on 6

Stała odbudowa wszystkich zębów na sześciu wszczepionych implantach. Doskonała metoda dla pacjentów, którzy zmagają się z całkowitym brakiem uzębienia i oczekują większego komfortu niż protezy ruchome.

Najczęściej w All on 6 wykonujemy wszczepianie protezy lub mocujemy most na całym łuku zębowym. Brzmi skomplikowanie i czasochłonnie? To tylko pozory! W większości przypadków wystarczą dwie wizyty, aby pacjenci opuścili naszą klinikę z całkowicie nowym, promiennym i zachwycającym uśmiechem! Nawet jeśli dotyczy to tak dużych uzupełnień protetycznych.

Implantologia stomatologiczna Przeźmierowo - stajemy na wysokości zadania!

Interesują Cię wysokiej jakości implanty zębowe w Poznaniu w dobrej cenie? Klinika Badeya służy pomocą. Utrata jednego lub więcej zębów może być bolesnym przeżyciem, jednak współczesna implantologia małoinwazyjna w Poznaniu spieszy z pomocą. Implanty dentystyczne pozwalają przywrócić pełne funkcje uzębienia i pożądany wygląd uśmiechu. Klinika Badeya to specjaliści w zakresie implantologii, z czego korzystają pacjenci z całej Wielkopolski.

Implantologia małoinwazyjna Poznań i cała Wielkopolska – dlaczego warto się zdecydować?

Implantologia stomatologiczna w Przeźmierowie oferuje o wiele bardziej naturalną opcję wymiany zęba niż alternatywne rozwiązania. Zabieg implantacji dentystycznej polega na wprowadzeniu metalowych, przypominających śrubę słupków do kości szczęki.

Implant w Poznaniu – co zapewnia?

zastąpienie korzenia utraconego zęba

zapewnienie wsparcia dla sztucznego zęba.

Zabieg implantacji stomatologicznej jest dostępny w naszej klinice Badeja, gdzie wykonujemy go z najwyższą troską o dobro pacjenta, zaangażowaniem i profesjonalizmem.Aby implanty stomatologiczne w Przeźmierowie były możliwe do wszczepienia pacjent musi posiadać w pełni zdrową jamę ustną oraz odpowiednią gęstość kości. Dlatego, jeśli interesują Cię implanty w Poznaniu – zapraszamy na konsultacje i dokładnie wyjaśnimy, co możemy dla Ciebie zrobić, by przywrócić wymarzony uśmiech.

Podczas konsultacji wiele się dzieje. Zanim implantologia małoinwazyjna w Przeźmierowie stanie się faktem – dokonamy kompleksowej oceny, obejmującej zdjęcia rentgenowskie, tomografię komputerową, badania jamy ustnej i wyciski zębów, aby ustalić, czy pacjent kwalifikuje się do tego rodzaju zabiegu. Zdjęcia rentgenowskie i skany 3D pokazują stan kości szczęki i pozwalają nam stwierdzić, czy w danym przypadku implantologia w Przeźmierowie będzie najlepszym rozwiązaniem.

Implantologia stomatologiczna Poznań – co warto wiedzieć?

Proces wszczepiania implantów zębowych uzależniony jest od stanu pacjenta. Implantologia stomatologiczna w Poznaniu to wieloetapowa procedura, zwykle rozłożona na kilka miesięcy po to, aby zapewnić 100% powodzenie zabiegu i zadbać o nienaruszony komfort pacjenta. Nasza klinika nie tylko dba o implanty stomatologiczne w Poznaniu, ale też zapewnia pacjentom niezbędne leczenie, które jest potrzebne dla uzyskania pełnego zdrowia zębów przed wszczepieniem implantów zębowych.

Wyjątkowość implantów dentystycznych polega na ich zespoleniu z kością szczęki. To połączenie jest znane jako osteointegracja i stanowi większość czasu leczenia. Implantologia w Poznaniu to jedna z głównych specjalności Kliniki Badeya, dlatego dla naszych stomatologów procedura jest prosta i nieskomplikowana. Zadbamy o Ciebie pod każdym względem, a wszczepiony implant stomatologiczny w Poznaniu sprawi, że znów polubisz swój uśmiech.

Wyzwania związane z implantologią w Przeźmierowie – w Klinice Badeya jesteśmy na nie przygotowani!

Zdrowy uśmiech zależy od odpowiedniego poziomu kości wokół korzeni zębów. Nawet implant stomatologiczny w Przeźmierowie wymaga pewnej ilości struktury kostnej przed instalacją. Niestety, choroby dziąseł i utrata zębów mogą powodować przyspieszoną utratę masy kostnej, zagrażając integralności uśmiechu.

Umieszczenie przeszczepu kostnego może pomóc opóźnić utratę masy kostnej i wzmocnić obszary, w których będą wszczepione implanty zębowe w Przeźmierowie. Takie innowacyjne rozwiązania wykonujemy przy pomocy nowoczesnych narzędzi, specjalistycznej wiedzy i wieloletniego doświadczenia.

Implantologia małoinwazyjna Przeźmierowo – opieka po zabiegu

Dzisiejsze zaawansowane techniki i zasoby pozwalają cieszyć się minimalnymi przestojami i szybszym powrotem do zdrowia po operacji jamy ustnej, kiedy to wszczepiony zostaje implant w Przeźmierowie. Podczas kontrolnych wizyt w naszej Klinice będziemy wykonywać minimalnie inwazyjne strategie w celu zmniejszenia pooperacyjnego obrzęku lub dyskomfortu. Istnieje również możliwość przepisania leków tymczasowych, które uśmierzą ewentualne niedogodności.

Jeśli zdecydujesz się na implanty w Przeźmierowie w Klinice Badeya – nasz wykwalifikowany zespół będzie Ci z zaangażowaniem przypominać, aby po zabiegu postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi opieki domowej. Nałożenie chłodnego kompresu na policzek może również pomóc w stanach zapalnych lub dyskomfortu związanych z obrzękiem. Może być również zalecany środek przeciwzapalny.

Rozumiemy, że implantologia małoinwazyjna w Przeźmierowie to w oczach naszych pacjentów bardzo zaawansowana procedura i prawdą jest, że każda operacja jamy ustnej wiąże się z pytaniami i wątpliwościami. Dlatego w ramach procesu planowania leczenia zadbamy o pełną komunikację.

Implantologia małoinwazyjna w Przeźmierowie – jak zadbamy o przejrzystość leczenia?

poinformujemy Cię, czego możesz się spodziewać,

omówimy kwestie, o których należy pamiętać po zabiegu,

zaoferujemy dodatkowe zasoby, aby zapewnić Ci komfort.

W razie jakichkolwiek pytań – zawsze będziesz mógł liczyć na nasze przyjazne nastawienie oraz fachową pomoc.